Search

Η ATCOM ΣΤΟ #SEPEDEF

Κύρια σημεία από τις τοποθετήσεις των κ. Καμάρα και κ. Καταρόπουλου

22DEC
2021

Στις 20 Δεκεμβρίου 2021, ο κ. Κωνσταντίνος Καμάρας, Αντιπρόεδρος της ATCOM και ο κ. Ιάσων Καταρόπουλος, Chief Commercial Officer της ATCOM, συμμετείχαν σε συζητήσεις panel του digital economy forum 2021: digitalisation, no longer a choice but a necessity, το οποίο διοργανώθηκε από τον ΣΕΠΕ στο Hilton Athens. Οι θεματικές ενότητες στις οποίες συμμετείχαν ήταν οι “Έξυπνες, Βιώσιμες Πόλεις και Περιφέρειες” και “Επιχειρήσεις 2.0 – αναβαθμίζοντας την ανταγωνιστικότητα” αντίστοιχα.

Η ενότητα “Έξυπνες, Βιώσιμες Πόλεις και Περιφέρειες” με θέμα την ενίσχυση της βιωσιμότητας, της οικονομικής ανάπτυξης και της ποιότητας ζωής των δήμων και των περιφερειών της χώρας μέσα από τις ψηφιακές τεχνολογίες, άνοιξε με τοποθέτηση του κυρίου Απόστολου Τζιτζικώστα, Προέδρου της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδος (ΕΝΠΕ) και συνεχίστηκε μαζί με τους κυρίους Θεόδωρο Λιβάνιο, Υφυπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κωνσταντίνο Καμάρα, Αντιπρόεδρο της ATCOM και Αριστοδήμο Θωμόπουλο, Αντιπρόεδρο ΔΣ και Partner της DBC DIADIKASIA.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ο κ. Καμάρας αναφέρθηκε στην πρόσφατη σύμπραξη της ATCOM με τον Δήμο Αθηναίων, σε συνεργασία με τη Microsoft, για το πιλοτικό πρόγραμμα “Project Αθηνά” που επιδιώκει να κάνει την Αθήνα μία έξυπνη πόλη, επισημαίνοντας ότι τη σωστή βάση για αυτό αποτέλεσε το τρίπτυχο που συνίσταται στην συνέργεια μεταξύ της τοπικής αυτοδιοίκησης, ενός παγκόσμιου οργανισμού όπως είναι η Microsoft και μίας ηγετικής εταιρείας του κλάδου όπως είναι η ATCOM.

Ως τους κύριους τομείς στους οποίους εστιάζει το “Project Αθηνά”, ανέδειξε την έξυπνη διαχείριση αποβλήτων, την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο της ποιότητας του αέρα και τη διασφάλιση της προσβασιμότητας της πόλης από άτομα με κινητικά προβλήματα, τονίζοντας ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν έχει κομματική χροιά, αλλά αφορά την ευμάρεια όλων των πολιτών αυτής της χώρας. Καταλήγοντας, ο κ. Καμάρας υπογράμμισε ότι η ασφάλεια (security) και η διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων (privacy) είναι οι δύο παράμετροι που θα χτίσουν την εμπιστοσύνη των πολιτών απέναντι στην πολιτεία και στο κράτος.

Η συζήτηση στην ενότητα “Επιχειρήσεις 2.0 – αναβαθμίζοντας την ανταγωνιστικότητα” ξεκίνησε με τοποθετήσεις του κυρίου Άδωνι Γεωργιάδη, Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων και του κυρίου Αλέξη Χαρίτση, Βουλευτή Μεσσηνίας & Τομεάρχη Ανάπτυξης και Επενδύσεων. Συνεχίστηκε σε panel με θέμα τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών επιχειρήσεων μέσα από την αξιοποίηση ψηφιακών εφαρμογών, όπου συμμετείχαν οι κύριοι Γιάννης Μπρατάκος, Πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ), Γιώργος Πιτσιλής, Διοικητής της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), Ιάσων Καταρόπουλος, Chief Commercial Officer της ATCOM, Alexander Preradovic, Country Manager της DELL TECHNOLOGIES Ελλάδα, Κύπρος, Μάλτα και Δημήτρης Δάφνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της COSMOS BUSINESS SYSTEMS.

Αξιολογώντας την τρέχουσα κατάσταση των ελληνικών επιχειρήσεων σε σχέση με την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών, ο κ. Καταρόπουλος επεσήμανε ότι η πλειοψηφία αυτών βρίσκεται, μετά την τελευταία διετία, σε μια διαδικασία αυτογνωσίας, προσπαθώντας να τοποθετηθεί στη σκάλα της ψηφιακής ωριμότητας και έχοντας ανάγκη καθοδήγησης και υποστήριξης. Αναφερόμενος στο τι μπορούν να προσφέρουν οι εταιρείες του κλάδου στις ελληνικές επιχειρήσεις ώστε αυτές να γίνουν πιο ανταγωνιστικές, επεσήμανε την πολυπλοκότητα που χαρακτηρίζει τα έργα ψηφιακού μετασχηματισμού και τόνισε την ανάγκη επαναπροσδιορισμού της παραδοσιακής σχέσης μεταξύ προμηθευτών και πελατών, με στρατηγική κατεύθυνση τη μακροχρόνια δέσμευση και συνεργασία για την από κοινού εκπλήρωση των στόχων.

Τέλος, σε ό,τι αφορά προτάσεις για τη βέλτιστη αξιοποίηση των δράσεων του Ταμείου Ανάκαμψης, ο κ. Καταρόπουλος υπογράμμισε την ανάγκη ύπαρξης μίας στρατηγικής Human Experience, η οποία αποτελεί διεύρυνση του Customer Experience. Σύμφωνα με αυτήν, κατά τον κ. Καταρόπουλο, καθίσταται εφικτή η αναγνώριση των προβληματικών σημείων και των αδυναμιών στη συνολική εμπειρία του, ορίζοντας ως κοινό κάθε ανθρώπινο παράγοντα που αλληλεπιδρά με τον οργανισμό, την εταιρεία ή το κράτος.

SHARE IT