Search

F&B Digital Multichannel Management

F&B Digital Multichannel Management

H Atcom στα πλαίσια των εξειδικευμένων υπηρεσιών που παρέχει προς τους πελάτες της και δη σε όσων είναι στο χώρο του Food & Beverage και με την προϋπόθεση ότι έχουν το A-Commerce platform και είναι διασυνδεδεμένοι με τα marketplace E-food & Box, έχει αναπτύξει το F&B Multichannel Management.

Η συγκεκριμένη εφαρμογή αποτελεί μια turnkey λύση για τα e-shops με franchisees με τις προϋποθέσεις που προαναφέρθηκαν ώστε με εύκολο, γρήγορο, ασφαλές και κοινό τρόπο λειτουργίας να μπορεί ο κάθε υπεύθυνος του καταστήματος να διαχειρίζεται online τον προϊοντικό κατάλογο , να ελέγχει τις παραγγελιοληψίες, να ελέγχει τα αποθέματα του στo σύνολο των ψηφιακών μέσων που τα παρουσιάζει (Eshop του, E-food & Box).

Ακολουθεί περιγραφή του F&B Digital Multichannel Management καθώς και τα οφέλη που αποκομίζει ο πελάτης που το χρησιμοποιεί:

F&B Digital Multichannel Management

Μέσω της χρήσης της F&B Digital Multichannel Management ο χρήστης του e-shop μπορεί να :
  • Ορίσει online τα προϊόντα που ισχύει την εκάστοτε χρονική στιγμή.
  • Ορίσει μέσω της κοινής ενιαίας πλατφόρμας τα προϊόντα και τις τιμές ταυτόχρονα στο web site, στο mobile site, στο marketplace E-food & Box.
  • Ορίσει ανά κατάστημα (με την προϋπόθεση ότι η λύση καλύπτει δίκτυο καταστημάτων μέσω της μεθόδου Franchise) την διαθεσιμότητα των προϊόντων.
  • Ορίσει συγκεντρωτικά τις παραγγελίες προς εκτέλεση από όλα τα κανάλια πώλησης (web site, mobile site, marketplace E-food & Box).
Υπάρχει δυνατότητα διασύνδεσης με το ταμειακό σύστημα του καταστήματος μετά από την αντίστοιχη μελέτη.

Οφέλη από την χρήση της εφαρμογής F&B Digital Multichannel Management
  • Έγκυρος προϊοντικός κατάλογος.
  • Συγκεντρωτικός πίνακας παρακολούθησης των παραγγελιών ανεξαρτήτου καναλιού προέλευσης, έτσι όλες οι παραγγελίες είτε από το web site, είτε από το mobile site, είτε από τα marketplaceς E-food & Box, διαχειρίζονται & παρακολουθούνται από ένα κεντρικό σημείο (Centralized Management System).
  • Από το ίδιο Centralized Management System επιτυγχάνονται και ορίζονται οι πολιτικές εμπορικές των προϊόντων για όλα τα κανάλια διανομής.
  • Εξοικονόμηση χρόνου & ανθρωπίνων πόρων καθώς από το Centralized Management System οι καθημερινές διαδικασίες ενημέρωσης όλων των επιμέρους σταδίων του online ordering επιτυγχάνονται εύκολα, γρήγορα με υψηλή ασφάλεια και την ελάχιστη απαιτητή εμπλοκή των διαχειριστών του καταστήματος. Αφού σε σχέση με άλλου τύπου μεθοδολογιών & συστημάτων δεν απαιτείται η ενημέρωση και παρακολούθηση σε πολλά διαφορετικά συστήματα.
SHARE IT