Search

PUBLICATION

ΦΕΡΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

Άρθρο της Λέττας Καλαμαρά, για το έντυπο της Ναυτεμπορικής.

22OCT
2018

Στην ψηφιακή εμπειρία του καταναλωτή επενδύει η ATCOM, η οποία προχώρησε στην παροχή μιας νέας υπηρεσίας, που μετατρέπει την αναλογική εμπειρία του καταναλωτή σε ψηφιακή. Την πατέντα δημιούργησε πριν από τρία χρόνια το τμήμα καινοτομίας της ATCOM, υλοποιώντας μια διαδραστική βιτρίνα καταστήματος υποδημάτων.

Φέρνοντας την ψηφιακή τεχνολογία στο φυσικό κατάστημα, η εγκατάσταση αυτή επέτρεπε στον καταναλωτή να δοκιμάσει εικονικά τα παπούτσια που έβλεπε στη βιτρίνα, καθώς περπατούσε μπροστά της, ενώ παράλληλα μπορούσε να ψηφίσει το αγαπημένο του ζευγάρι με το σήκωμα του χεριού του.

Όπως τονίζει στη «Ν» ο κ. Μάριος Θεοτοκάς, Business Unit Director του Experience Lab της ATCOM, «το Internet of Things ως αποτέλεσμα της διάδρασης μεταξύ του αναλογικού και ψηφιακού κόσμου με συγκεκριμένη τεχνολογία εξελίσσεται σε καθημερινή εμπειρία. Η ενσωμάτωση οπτικοακουστικού υλικού και ψηφιακού περιεχομένου εντός του καταστήματος εμπλουτίζει την αγοραστική εμπειρία και βοηθά τη σύγκλιση μεταξύ των αναλογικών και ψηφιακών καναλιών πώλησης, επιτυγχάνοντας αύξηση των πωλήσεων, που είναι και το ζητούμενο. Ήδη η εφαρμογή της διαδραστικής βιτρίνας οδήγησε σε αύξηση κατά 500% της εισόδου των καταναλωτών εντός του καταστήματος».

Σύμφωνα με τον κ. Θεοτοκά, η συγκεκριμένη τεχνολογική λύση έχει δοκιμαστεί και σε άλλες αγορές και ειδικότερα σε γνωστή αλυσίδα εστίασης, όπου ένα τόσο συνηθισμένο σημείο του εστιατορίου όπως είναι το τραπέζι μετατράπηκε σε ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαδραστικής παραγγελιοληψίας. Οι πελάτες, με αυτόν τον τρόπο, είχαν τη δυνατότητα να πλοηγηθούν στο ψηφιακό μενού, να δημιουργήσουν την παραγγελία τους και να πληρώσουν με κάρτα και, κατόπιν, να ενημερωθούν με SMS για να προσέλθουν και να την παραλάβουν, αποφεύγοντας την αναμονή στην ουρά.

Το παρόν άρθρο δημοσιεύθηκε στο έντυπο "Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ" τη 17η Οκτωβρίου 2018.

SHARE IT